Podi en segona posició de l’Equip de Curses i Marxes del Solsonès i amb un Guillem Puig de l’Equip com a tercer de tot el campionat maqui 2017!

L’Equip es va presentar amb 18 atletes a la Bell Race de Sallent

Aquest diumenge passat es disputar la 8a edició de la cursa Bell Race, a Sallent, la quarta cursa de muntanya que tancava el Campionat Maqui 2017 uns 250 corredors es van aplegar per completar l’ascensió a la muntanya de Sal del Cogulló, en dos recorreguts, un de més apte per a tots els nivells de 10 km i 300 metres de desnivell positiu, i l’altre de 16km i uns 700m de desnivell que ens feia pujar fins al punt més alt de la muntanya de Sal on s’havia de tocar la campana.

Enguany, la Bell Race va agafar mes verticalitat i altura, per pujar a un dels punts més alts del Bages. Es pujar a un indret únic on normalment no és possible pujar-hi a peu. A vistes d’ocell, es tracta d’un terreny més propi de la lluna que de la Terra.

Els dos recorreguts varen sortir de l’Hotel Mas de la Sala de Sallent a les 10 del matí, direcció Parc de la Sèquia i cap al Mas de les Coves, per endinsar-se als boscos de sota el Poblat Ibèric del Cogulló i anar agafant altitud. En algun tram del recorregut de 16 km, s’hi van instal·lar cordes per ajudar a pujar i poder grimpar. Després d’arribar a dalt, es baixava verticalment cap al Torrent del Mas de les Coves. A partir la travessa agafarem direcció Serrat d’Emprius, seguint un recorregut per senders revirats, però molt divertits que ens conduiren a la Sèquia de Manresa per anar buscar el Torrent de la Sala.
Per l’Equip de Curses i Marxes del Solsonès aquesta última prova significar aconseguir els punts necessaris per fer podi en segona posició del Campionat Maqui per equips. Per això va comptar amb una participació de 18 d’atletes i cal destacar la gran participació femenina de l’Equip
El nostra corredor Guillem Puig amb aquesta quarta prova final, va aconseguir els punts, per un meritori podi en tercer lloc a la general del Campionat Maqui.

Tal com afirmen a la web del campionat, es tracta d’un format de curses “per aquella gent que sent i viu aquest esport i va més enllà del cronòmetre en mà, del temps per fer-la i de la posició on acaba. Per aquella gent que busca anècdotes, vivències, sentir-se lliure i viva”

Felicitem a tot l’Equip de Curses i Marxes del Solsonès ja que finalment desprès de setmanes de competició salvant cansament i lesions. L’esforç a valgut la pena aconseguir aquests podis ha sigut una gran recompensa.

Animen a tot l’equip a seguir entrenant com fins ara i ens veiem a la próxima. Salut i quilòmetres!.